Pomoc

Procedura składania i realizacji zamówień
  • Zamówienia telefoniczne można składać codziennie od 9.30 do 16.30 dzwoniąc na naszą INFOLINIĘ 530 700 530
  • Zamówienia e-mail można składać 24 godziny na dobę podając pełne dane teleadresowe wraz z numerem telefonu pisząc na adres: biuro@neutralizatoryzapachu.pl
  • Zamówienia poprzez sklep internetowy można składać za pomocą funkcji dodania produktu do koszyka oraz następnie poprzez przycisk „Realizuj zamówienie”.

Podstawowym warunkiem realizacji dokonanych zakupów jest prawidłowe wypełnienie danych teleadresowych wraz z poprawnym, istniejącym adresem e-mail i numerem telefonu pod którym będziemy mogli potwierdzić złożenie zamówienia oraz numerem NIP w przypadku wyrażenia chęci otrzymania faktury VAT.

Zamówienie można składać 24 godziny na dobę przez cały rok. Zamówienia złożone w dni powszednie po godz. 15:00, w soboty, niedzielę oraz święta – będą realizowane następnego dnia roboczego.

W przypadku wystąpienia okoliczności uniemożliwiających całkowicie lub czasowo realizację złożonego zamówienia, firma C-Label Polska zastrzega sobie prawo do wstrzymania realizacji zamówienia – o zaistniałej sytuacji zobowiązuje się niezwłocznie powiadomić Zamawiającego.

Zamówienia w których nieprawidłowo wypełniono dane teleadresowe ( nieistniejący e-mail, lub brak telefonu ) nie będą rozpatrywane.

Firma C-Label Polska zastrzega sobie prawo do wstrzymania zamówień wzbudzających wątpliwości.

Ceny towarów znajdujących się w sklepie internetowym www.neutralizatoryzapachu.pl są podane w złotych polskich i zawierają VAT (ceny brutto).

Firma C-Label Polska wystawia fakturę VAT na zakupiony towar, UWAGA – kupując w naszym sklepie zgadzasz się na otrzymanie faktury w formie pliku PDF drogą elektroniczną.

Najczęściej zadawane pytania

Gwarancja

Firma C-Label daje gwarancję skuteczności działania produktów serii ONA, jeśli nie będą Państwo w pełni zadowoleni z produktu – zwrócimy koszt zakupu warunkiem jest odesłanie produktu w ilości min.80%  .Na test produktu dajemy 14 dni.

Czy realizujecie wysyłki za granicę?

Tak, wysyłamy neutralizatory do większości krajów europejskich, należy wypełnić poprawnie adres oraz opłacić zamówienie. Czas dostawy od 3 do 5 dni roboczych.

Nie wiem jaki produkt kupić?

Zadzwoń do nas pod numer tel.530 700 530  lub napisz maila na adres biuro@neutralizatoryzapachu.pl nasi konsultanci udzielą wyczerpującej odpowiedzi. Lepiej wszystkiego dowiedzieć się przed zakupem niż być rozczarowanym po zakupie.

Neutralizator nie działa, co mam zrobić?

Używaj produktu w odpowiedniej ilości oraz maksymalną zalecaną ilość dni, aby produkt działał musi być użyty zgodnie z instrukcją.Pamiętaj o kontakcie z nami przed zakupem aby dobrać odpowiedni produkt dla swoich potrzeb.

Wszystkie neutralizatory były i są testowane przez naszych specjalistów w laboratoriach, domach i zakładach przemysłowych codziennie udowadniając swą skuteczność. Zanim stwierdzisz że produkt nie działa daj mu szanse neutralizatory na prawdę działają.

Nie mogę zapłacić poprzez PayU co robić?

Niestety tak bywa w dobie elektroniki  ale nie przejmuj się, powiadom nas mailowo a przyślemy Ci numer konta do wpłaty.

Paczka przyszła przemoczona lub uszkodzona co robić?

Po odebraniu przesyłki (i zapłacie) prosimy otwierać paczkę i sprawdzać towar przy kurierze dostarczającym. Wszelkie uszkodzenia proszę udokumentować protokołem szkody wypisanym przez kuriera. Prosimy dokładnie przeczytać co kurier napisał w protokole. Bardzo ważne jest zaznaczenie że opakowanie zewnętrze zostało uszkodzone. Po spisaniu protokołu kurier zabierze paczkę.

Pozostaje tylko nas powiadomić tel.530 700 530 abyśmy jak najszybciej wysłali nową.

Zapach który otrzymałem mi nie odpowiada, co robić?

Skontaktuj się z nami telefonicznie lub mailowo i oczywiście odeślij produkt na na adres podany w kontrolce dołączonej do paczki, wypełnij też oświadczenie i napisz na jaki zapach chciałbyś wymienić swój produkt. Niestety poniesiesz koszt odesłania neutralizatora do nas oraz ponowną wysyłkę nowego do Ciebie.

Jak zrealizować otrzymany kod rabatowy?

Aby zrealizować otrzymany kupon rabatowy należy wybrać produkty, które mogą być objęte zniżką z kodu rabatowego i umieścić je w koszyku. Następnie należy wprowadzić kod kuponu, w pierwszym etapie „koszyka” w polu „Kupony rabatowe” i nacisnąć przycisk TAK.

 

Produkt który otrzymałem ma zerwane/uszkodzone foliowe zakrycie pod wieczkiem ( blok lub żel ), czy był już używany?

Neutralizatory zapachów posiadają w swoim składzie olejki eteryczne, które są tłuste i bardzo często bywa tak, że dodatkowa folia zabezpieczająca się nie przykleiła do brzegów pojemnika podczas produkcji jednak nie powoduje to zmiany lub zużycia neutralizatora, który jest jeszcze szczelnie zakręcony. Nie ma obawy neutralizator jest w pełni skuteczny.

Neutralizatory Zapachu
Przegląd prywatności

Ta strona korzysta z ciasteczek, aby zapewnić Ci najlepszą możliwą obsługę. Informacje o ciasteczkach są przechowywane w przeglądarce i wykonują funkcje takie jak rozpoznawanie Cię po powrocie na naszą stronę internetową i pomaganie naszemu zespołowi w zrozumieniu, które sekcje witryny są dla Ciebie najbardziej interesujące i przydatne.